Ahlan buat pasangan baru dan pemangku pengarah UBM pusat ke bumi Tanta

Sunday, December 12, 2010

Bumi Tanta semakin meriah dengan kehadiran pasangan baru datang daripada Malaysia iaitu ustaz Tengku Safwan bersama isteri dan juga ustaz Yusri bersama isteri dan anak berpindah rumah baru-baru ini.

Pepatah mengatakan "patah tumbuh hilang berganti" itulah perumpamaannya. Setelah sebelum ini ramai pasangan daripada UBM Tanta yang balik tamat pengajian, akan tetapi diganti dengan beberapa pasang yang akan memeriahkan lagi kekeluargaan UBM di Tanta ini.

Ustaz Yusri pemangku pengarah UBM PMRAM pusat bersama keluarga telah berpindah rumah yang sebelum ini banyak berkhidmat di Kaherah dan sekarang tinggal di rumah ustaz Khuzaimah di Syed Nawi,Tanta.

Ustaz Safwan yang juga mantan AJKT DPMT sesi lepas (ketua unit perumahan), sekarang ini menumpang sementara di rumah pengarah UBM, ustaz Faizol berikutan pencarian rumah masih lagi tidak diketemui.

Pihak UBM Tanta mengalu-alukan kedatangan pasangan yang berkahwin untuk bersama-sama meningkatkan mutu ukhwah dan kebersamaan kita khususnya dalam menghidupkan UBM Tanta pada sesi ini.

0 comments:

Post a Comment