Pemergian adik sofiyyatul ulya dirasai oleh ahli UBM seluruhnya.

Saturday, December 11, 2010

"Berat mata memandang,berat lagi bahu memikul" Begitulah ujian yang diterima dan dirasi oleh pasangan ustaz Mohd Faizol Endut bersama pasangannya ustazah Siti Anisah Ahmad dengan pemergian anak tersayang pada hari Khamis lepas.

Turut dirasai oleh seluruh warga Tanta khasnya ahli UBM Pmram Cawangan Tanta. Selepas 4 bulan yang lalu ahli UBM merasai kehadiran adik Sofiyya, akan tetapi telah pun kembali menemui Allah taala. Apa pun, yakin dan percaya bahawa Allah akan menggantikan cahayamata yang lebih terbaik buat pasangan insyaALLAH.

Pihak UBM Tanta dan seluruh warga PMRAM&PCT mengucapkan takziah kepada Ustaz Mohd Faizol bin Endut dan Ustazah Siti Anisah Ahmad di atas pemergian anakanda tercinta,Sofiyyatul Ulya ke rahmatullah pada 9 Disember 2010 bersamaan 3 Muharram 1432H.

Allahyarhamah menghembuskan nafas terakhirnya di Hospital Universiti Tanta setelah dimasukkan ke wad kanak-kanak dan dipindahkan ke unit rawatan rapi. Allahyarhamah adik Sofiyyatul Ulya telah disahkan menghidap penyakit jangkitan paru-paru.

Marilah kita mendoakan ustaz Faizol dan ustazah Siti Anisah agar tabah dan sabar akan takdir ketentuan Ilahi dengan mengharapkan semoga adik sofiyya adalah saham dan tiket untuk kedua ibu-bapanya masuk ke syurga kelak, insyaALLAH.

0 comments:

Post a Comment