UBM: Mengorak Langkah

Friday, November 12, 2010

7 November, Pertemuan pertama penuh bermakna buat seluruh ahli UBM PMRAM cawangan Tanta. Pertemuan di kediaman pengarah UBM, us Faizol Endut dimeriahkan lagi dengan kehadiran Pengerusi DPMT, alfadhil us Sulaiman Ismail.

Majlis dimulakan dengan kalam aluan daripada pengarah UBM sesi ini dengan mengalukan kedatangan sahabat-sahabiah ke dalam liqo UBM Tanta. Majlis diteruskan dengan sesi taaruf semua yang hadir dan memberi penghormatan kepada pasangan us Abdullah Fahmi (juara AQ tu..) bersama pasangan dan anak, pasangan baru yang tinggal di bumi Tanta.

Majlis juga meraikan pasangan us Khuzaimah bersama isteri dan anak dengan memberikan ruang untuk ucapan dan kalam taujihat sebelum balik Malaysia dalam masa terdekat ini. Dalam ucapan, beliau menekankan tentang kehidupan bermasyarakat sepanjang keberadaan di Mesir ini, melibatkan progam UBM mahupun DPMT.

Majlis diteruskan lagi dengan ucapan pengerusi DPMT alfadhil us Sulaiman Ismail dengan harapan supaya ukhwah dikalangan mutajawwijin di Tanta khasnya saling terjalin erat.Majlis pada akhirnya diakhiri dengan sedikit jamuan daripada tuan rumah.

0 comments:

Post a Comment